Friday, May 21, 2010

Si Kuning Sayang

Awalnya aku bangun pagi ni. ish2. buang tebiat kot. huhu. rindu si kuning kot. hehe. that day pegi penang, kinda interesting day kot. dapat Si Kuning, pegi beli phone baru, then 1st tme aku ratah belangkas. haha. sedap kot. boleh tahan, cam rase ketam je tapi isi bnyak lagi dari ketam. tapi mesti ta ramai taw kn pe die belangkas 2. huhu. phone baru aku tu x da al baru, beli second je, pakai sehari je pn phone baru beli 2 then tukar phone laen dah. hoho. mula2 nak beli sugar glider tapi semua anak2 lagi, tak manja, nak men pun tak leh, then nak beli ball phyton, tapi cam besar pulak, try call orang yang jual Oreo tu, tanya die ada ular tak, die cakap ad, warna kuning. name die GREEN TREE PHYTHON. sebab warna striking kuning la aku beli. lawa kot. and btw, nanti besar die tukar kaler jadi hijau plak. hehe. ni je kot gambar yang ad.


ni la die, belangkas.
die ni prehistoric animal kot. geng2 dinasour la ni


ni la cara orang makan. ak pn batak jugak 1st time makan, tapi sedap kot.
warna kuning2 tu telur die. okay la. caviar malaysia. haha.
gambar yang aku makan dah hilang, terjual ngan phone baru beli tu. huhu. lupa nak ambil.


sangat garang tapi manja sekali dah dapat pegang. hehe


si kuning tido, ni spot favourite die.
die memang duduk macam ni.
yang ni name NORAH boleh? hee

3 comments:

  1. akunamatara ni.....mak wan...bw aku..nk try mkn..tp natam tu xnk tgk

    ReplyDelete
  2. mak wan...bw aku..nk try mkn..tp natam tu xnk tgk

    ReplyDelete
  3. kelate pn ad la blangkas. huhu. cari la

    ReplyDelete