Friday, March 26, 2010

What The Hal..!!

hope you will not reading this sebab benda ni nonsense je. kalo dah baca 2, judge sendiri la nak percaya ke tak. firstly nak mintak maaf sebab tinggal u malam tu, you force me to do such thing. padahal benda kecik je pn. just sangat saket hati sebab cakap pusing2. pantang oih. next, kalau nak ikot kan hati, memang tinggal then teros nak off phone je, maen dota lagi bagus kot. well, ta sampai hati kot. tape la, bia la ku berlembut skit. tahan selagi aku boleh tahan. then citer kat your friendS. owh great. orang ta taw citer sebenar confirm judge macam2. lantak la. kalo benda btol watpe nak takot kn. huhu. now just saket hati, sebab cam nyesal je bagitaw sumthing kat parking motor malam tu. bukan u nak percaya pn. nevermind. macam la ada org leh percayakan aku. huhu. macam ta biasa je ek. then, aku memang ta suka judge diri aku sendiri. takan kalo gile then nak ngaku gile kot. so kalau u dengar pape dari orang, pandai2 la judge, kepada yang si pencerita tu pn, kalau nak citer 2, citer je buruk sebenar, tapayah nak buat fitnah kosong. aku just ta suka bile aku da sayangkan someone then jadi macam ni. fuck gle rase.better off alone kot. nasib baek la test tadi boleh buat, lega la skit hati. what the hal ni, perot dah suruh makan kot, sebab tu la jadi lagu ni. laparrrrr..!! ngidam SUBWAY oih. perot kosong taleh nak pikir banyak2 dah. better out dulu. thanks oreo sebab setia ngan aku, thanks blog sebab sudi terima aku lagi. haha. dah.

1 comment: